۹۰ درصد استارتاپهای ایرانی به این دلیل شکست میخورند که بازاریابی نمیدانند. همچنین ۹۰ درصد افرادی که با نام دیجیتالمارکتر فعالیت میکنند، مارکتینگ را نمیفهمند. اعتقاد من این است کهادامه مطلب
بلاگ
نویسنده : پریسا نظامی صدا در فرایند برندینگ نقش دارد و یکی از نمادهای برندسازی در تبلیغات محسوب میشود. صدا محرکی بسیار قدرتمند است. صدا می تواند مستقیما با خود محصول مرتبط باشد مانندادامه مطلب
برندسازی گالری های هنری در ایران نویسنده : فرزاد مقدم با خودم فکر میکردم قدیمها که گالری های نقاشی نبودند، نقاشان چگونه آثار خود را میفروختند؟ آنچه که از دلادامه مطلب
نویسنده: شیما عظیما نگاهی گذرا به نورو مارکتینگ و نورو برندینگ آیا با جملات زیر موافق هستید ؟ ۱. مصرف کنندگان معمولاً درباره چیز هایی که می خواهند بخرند، زیادادامه مطلب
زمانــی که از موضوع بازاریابی صحبتی به میان میآید، معمول شــرایط رقابتی و تلاش شــرکتها برای جذب مشتریان تشنه به خرید در ذهن افراد زنده میشود. البته تداعی این شرایط در ذهنادامه مطلب
برندسازی شخصی فرآیند شناسایی ارزش منحصر به فرد و متمایزی است که به یک سازمان، تیم و یا پروژه می رسانید. برند شخصی برای حرفه ای ها در بازار کار امروزادامه مطلب
در ادامه حرکت فولکس واگن و BMW برای ساده سازی لوگوهایشان، حالا نوبت به نیسان رسیده است. در دهه پیش شاهد تغییر لوگوهای خودروسازان به سمت برجسته شدن بودیم وادامه مطلب
طی یک گزارش آماری تحلیلی بررسی شد؛ با شیوع ویروس کرونا(Covid ۱۹) و افزایش نگرانی ها نسبت به سلامتی جامعه بشری، گمانه زنی های مختلفی درباره آثار اقتصادی آن برادامه مطلب
? اینستا_گفتگو ? ⭕ در شرایط تلاطم بازار چه باید کرد؟ ⭕ ? اگر برای هر رویدادی در آینده پیش بینی های لازم را انجام ندهیم، آن رویداد بهادامه مطلب
به گزارش اقتصادنیوز؛ هفتهنامه تجارت فردا در میزگردی با حضور «حسین عبدهتبریزی» اقتصاددان و عضو سابق شورای عالی بورس و «محمد فطانت» رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار به بررسیادامه مطلب