|

بلاگ

همه ما ماهی های قرمز کوچک هستیم

نویسنده: شیما عظیما نگاهی گذرا به نورو مارکتینگ و نورو برندینگ   آیا با جملات زیر موافق هستید ؟ ۱. مصرف کنندگان معمولاً درباره چیز هایی که می خواهند بخرند، زیادادامه مطلب

بازاریابی و فروش در شرایط رکود و تحریم ها

زمانــی که از موضوع بازاریابی صحبتی به میان میآید، معمول شــرایط رقابتی و تلاش شــرکتها برای جذب مشتریان تشنه به خرید در ذهن افراد زنده میشود. البته تداعی این شرایط در ذهنادامه مطلب

توسعه برند شخصی

برندسازی شخصی فرآیند شناسایی ارزش منحصر به فرد و متمایزی است که به یک سازمان، تیم و یا پروژه می رسانید. برند شخصی برای حرفه ای ها در بازار کار امروزادامه مطلب

حرکت خودروسازان از برندهای سه بعدی به تک بعدی

در ادامه حرکت فولکس واگن و BMW  برای ساده سازی لوگوهایشان، حالا نوبت به نیسان رسیده است. در دهه پیش شاهد تغییر لوگوهای خودروسازان به سمت برجسته شدن بودیم وادامه مطلب

بررسی و پایش آثار شیوع ویروس کرونا بر فعالیت های اقتصادی، گزارش آماری

طی یک گزارش آماری تحلیلی بررسی شد؛ با شیوع ویروس کرونا(Covid ۱۹) و افزایش نگرانی ها نسبت به سلامتی جامعه بشری، گمانه زنی های مختلفی درباره آثار اقتصادی آن برادامه مطلب

اینستا گفتگو: در شرایط تلاطم بازار چه باید کرد؟

🔴 اینستا_گفتگو 🔴   ⭕ در شرایط تلاطم بازار چه باید کرد؟ ⭕ 🔸 اگر برای هر رویدادی در آینده پیش بینی های لازم را انجام ندهیم، آن رویداد بهادامه مطلب

دکتر عبده تبریزی؛ التهاب بازارهای مالی و بی‌ثباتی فضای اقتصاد ایران

به گزارش اقتصادنیوز؛ هفته‌نامه تجارت فردا در میزگردی با حضور «حسین عبده‌تبریزی» اقتصاددان و عضو سابق شورای عالی بورس و «محمد فطانت» رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار به بررسیادامه مطلب

گزارش مکنزی از تاثیر COVID-19 بر اقتصاد جهانی

شرکت مشاوره ای مکنزی در ۱۶ مارس ۲۰۲۰، گزارش خود از وضعیت اقتصاد جهانی در مواجهه با بیماری کووید۱۹، را منتشر کرد. در قسمتی از این گزارش، دو سناریو محتملادامه مطلب