بازاریابی نسلی چیست؟ بازاریابی نسلی به تأمین نیازها و بررسی بازار برای نسل خاصی از افراد بر اساس ترجیحات، نگرشها و اهداف آنها میپردازد. با این دیدگاه، بازاریابی هدفمند شده،ادامه مطلب
بلاگ
در این مقاله به صورت مختصر و مفید مطالب زیر را پوشش خواهیم داد: ۱٫ تعریف آرکوتایپ ۲٫ تعریف پرسونای مشتری ۳٫ ارتباط، نقاط مشترک آرکوتایپ و پرسونای مشتری
در یک مطالعه مشخص شده است که ۷۶ درصد از فعالین حوزه مارکتینگ بر این عقیده هستند که سرعت تغییرات بازاریابی دیجیتال در دو دهه گذشته نسبت به پنجاه سالادامه مطلب
با شیوع ویروس کرونا دنیا تغییر کرد، اما یک چیز هنوز سر جایش هست؛ بهترین استراتژیهای آینده بازاریابی هنوز به ارتباط با مشتریان بستگی دارد. در سال ۲۰۲۱، تمرکز شرکتهاادامه مطلب
زینب مختاری- بورس تهران در ماههای اخیر رشد بیسابقهای را تجربه کرده است؛ رشدی که آمار ناامیدکننده اقتصاد کشور در سال ۹۸ هم جلودارش نبود و حالا قلههای قبلی راادامه مطلب
ام بی ای نیوز: امروز میخواهیم یکی از موفقترین کمپینهای ارتباطی تاریخ را بررسی کنیم که از قضا برای رساندن و بالا بردن اثرگذاری پیام خود، راه «سرگرمی» را انتخاب کردهادامه مطلب
مصاحبه من با عنوان «آینده ایران و چهار زلزله» درباره این که انتخابات ریاستجمهوری ۱۴۰۰ پایان یک دهه چالش، تنش و تلاش برای استخوان ترکاندن جمهوری اسلامی است، در روزنامهادامه مطلب
صنعت سینما در سرتاسر جهان روز های سختی را می گذراند. شیوع ویروس کرونا به مثابه زلزله ای است که بر تن این صنعت لرزه می اندازد. همه استودیو هاادامه مطلب
سرمایه گذاری در برندسازی، باعث می شود که خودتان را به اندازه کافی جدی بگیرید
شاید تمامی ما در طول روز چند بار لوگوی استارت آپ هایی که بیش از چند سال از عمرشان نمی گذرد را در تلفن های همراه خود می بینیم. اینادامه مطلب